ozgeeemom gittiğimiz birçok çocuk doktoru tarafından önerilmişti. Mamasının içerisine günde 1-2 defa 1 çay kaşığı kadar zeytinyağı koyuyordum uzunca bir süre de bu şekilde ilerledik. Anne sütü alıyor ise sütünüzü kaşığa sağın zeytinyağını onunla karıştırıp verin,sade olarak yutamıyorlar çünkü ben bir kere sade vermiş bulundum boğulacaktı çocuğum aklım çıktı. Kakasına da etkisini görüyorduk biz.