3 yaşındaki oğlum, ne desem reddediyor. Asla aynı sayfada olamıyoruz. Hep karşı karşıyayız. Onun iyiliği için söylediğime hiç bir zaman ikna olmuyor. Hep reddediyor, hep direnç gösteriyor. Şimdi tuvalet eğitimi sürecindeyiz ve o kadar zor geçiyor ki… Klozet ya da lazımlığa oturtmak için kılı kırk yarıyorum. Asla istemiyor. Çok yoruldum…