biranne32 Bebeklerin çoğunda zaten olması gereken bir hareket takibi bu farkında olmanız da çok güzel .Geceleri uyuduğu yerin düz orta sert olması yeterli örneğin park yatak içindeki kendi yatagi hani.Gündüz ise biraz daha eğimli ,konfor için de pusette uyutuyorum anne karnı hissi ve çok sevdi yani.Gece o kadar sert atıyor ki açıkçası ben bir yerini incitecek tarzı düşünsem de henüz eklem ,kas gelişimi zaten hani söyle deriz bebeğin cildi hamur gibidir diye ondan dolayı içim rahat.Gündüz de öyle durmayı sevmiştir kaç aylık ayaklarını fark etmiştir falan yani.