pamkseker ilk kızımda aynı sorunu yaşadım. Besle zorla diyorlardi, 30 CC içir zorla diyorlardi. 15 CC yi zor icirirdim saatlerce. 2 saate bir alarm kurardım, mesela akşam 10 da başlardım gece 3 e kadar beslemeye ugrasirdim. Ayağına çimdik atardım bı ıh derdi ağzına verirdim şırıngayla bir yudum içerdi sonra yine aynı. Çok ağladım ben ne zaman uyuycam diye. 40 ı çıktı bu seferde gözünü kırpmadı, uyumadı uyutamadim. Şimdi çok şükür 3,5 yaşında 🥰 geçiyormuş o günler. Sadece sabret, ama besle. Gerekirse kocandan, ailenden destek al, ama mutlaka uyandır, ben tek baktım hep. Elbet uyanacak, sarılık olursa daha kötü annesi 40 gün sabret sonra zaten uyanıyor hatta bazıları uyumuyor bile☺️ ben acikirda kendiliğinden uyanirmi acaba derdim🥰 unutma ne kadar yorgun olursan ol besle mutlaka zorlada olsa