Aslannaynur Arkadaşlar ilk üç ay erken adet gördüm bi hafta on gün arayla gibi 4.ay kullanıyorum âdetim 7-10gün kadar gecikti normal mi yapıyor mu bu ilaç böyle ? Bebeğim 13 aylık 8.ayda adet olmaya başlamıştım
Denizzzzzyldz Ben doğumdan sonra bu ilacı kullandım. Daha sonra 2 ay içinde hamile olduğumu öğrendim. Kimyasal gebelik yaşadım. Lütfen dikkat ediniz bu ilaca.