goktugneslihan Merhaba. Bebeğim 10 aylık olacak. Gece yatarken mama içirip uyutmak istiyorum.. biberon önerisi yaparsanız çok sevinirim. Sürekli emmek istiyor kafayı yiyeceğim artık..
goktugneslihan [silindi] sipariş ettim şimdi. 3Ay+. Yazıyor daha büyük ayını bulamadım. Umarım uygun olur 🙏🏻
buseatabay goktugneslihan onların biberon emziği ayrı satılıyor belki az gelirse o yüzden de kabul etmiyor biz 8 aylığız 5 numara aldım geçen gün, deneyin isterseniz 🌺
[silindi] goktugneslihan ben ikili almıştım, içinden 3 başlık çıkıyor büyük olan başlığı kullanıyoruz şimdi. Ama sizin tek almanız ve direkt L başlıkla kıllanmaniz lazım diğerleri çok yavaş akışlı ve daha küçük bebekler için