Bebegım 3 buucuk aylık erkek oda sabıt 24 derece yarım kundakla yatırıyorum suanlık ustunu ortmemı hıc sevmıyor hemen uyandırıyor kendını zıbın artı alt pjaması var ustundede muslınle yarım kundan
Irkılmelerı bıtınce kundagıda bırakıcam ama bu sekılde usurmu yada napayım sız nasıl uyutuyorsunuz akıl verın