Kızlar bende purifier hot+cool formaldehyde cihazdan vardı kullandıktan 1 sene sonra kötü koku verme şikayeti ile servise gönderdim ürün bana bozuk sekılde gönderildi koku kalitesini göstermiyor ekran ve sigara kokusu dahil hiç bir kokuyu algılamıyordu tekrar gönderdim onların boşmuş olduğu sebeble ürünü “sözde” 2 üst modelle değiştireceklerini söylediler ne üst modeli yalan benimkinin beyazıyla değiştiriyorlar ama sıkıntı şu ki ben geçen sene 30 bine almışım suan bana gönderdikleri ürün 25 bin kendimi kazıklanmış hissediyorum nasıl yol izlesem bilemedim benimki stokta yokmuş ve 6 ay 1 sene gelmeye bilirmiş benim ürünüm gri bakırdı beyaz da içime sinmiyor napsam tüketici haklarına mı başvursam ve formaldehyde özelliği de yokmuş gönderecekleri üründe