merveokql Bebeğim 17 günlük ve gazı çok var uykudan gazı yüzünden bile kalkıyor sürekli gazını çıkarıyorumda hala aynı doktor bize metsil gaz damlasını yazdı etki etmiyor gibi ve gece gündüz ağlıyor uyumuyor ikimizde perişan olduk ve sanırım Kolik bebeğim
Demett merveokql benim oğlum da kolik ti sabsimplex çok iyi gelmişti biraz pahalı ama bizim için en iyisiydi
Nikita merveokql merhaba. Benim bebeğim de kolikti. Benim de denemediğim kalmamıştı. Bu gaz damlalarını kullandığım zaman kızım daha kötü olurdu. Sonradan öğrendim ki ıkındıran bir şeymiş. Çocukta rahatsızlık yapıp gaz çıkarmasını sağlıyormuş. Anında bıraktım. Kolik bebekler bolca kucak ister. Suyu severler. Banyoda rahatlar ama banyo bitince kıyamet kopmaya devam eder. Kucakta göğüs üstünde uyutuyordu eşim. Sadece o şekilde uzun uyurdu. Yoksa hiç uyumazdı
rumeysagunes merveokql bizim kızımızda çok gazlıydı şu an 3 buçuk aylık nerdeyse yok denecek kadar azaldı 3 aylık olunca baya azalıyor gaz sancıları. Sindirim sistemi gelişiyor çünkü 3 aylık süreçte
gulsahh0 Metsil in içeriği çok kötü biz de doktor önerisiyle sabsimplex e başladık 8saatte bir 15 damla şeklinde. 20. Günde başladık şu an 2 aylık alttan üstten hep kendisi çıkarıyor gazını