Merhaba bebeğim 15 aylık gün içerisinde genelde bebeğimle tekim bu günlerde çok öfke patlaması yaşıyorum bebeğimde olumsuz etkileniyo bugün kendi bebek deterjanı şişesiyle oynuyordu kızdım elinden hızla aldım baya ağladı bende onunla ağladım tabi ben ağladıkça o da daha şiddetli ağladı eşim akşam 5 gibi geliyo ama o gelene kadar bana ev işlerinin yükü yemek bebek yalnızlık ağır geliyo sormak istediğim bu nedenle psikologa gidip memnun kalan var mı ilaç yazarlar mı ne yaparla bilgisi olan bi yardımcı olabilir mi