Arkadaşlar oğlum 3 yaşına yeni girdi konuşma gecikmesi var, otizm yada farklı bir şey değil çünkü psikoloğa da götürdüm, neler yapabilirim benimle aynı sorunları yaşayan ebeveynler yazabilir mi kendini ifade edemediği için öfke ve ağlama nöbetleri de oluyor, sizler nasıl yol izlediniz neler yaptınız yardımcı olur musunuz