Alisa58 canoglum_ içiyorum 19 aylık kuzum 2 aydır basladım hamileliğimde kızımmm 17 aylık olana kadar içmedim stresten sıkıntıdan 2 aydır basladım kuzummm 19 aylık suan
Hiraada canoglum_ bende içiyorum emzirirkende içtim malesef ama artık emmeyi bıraktığı için şimdi kendimi kötü hissetmiyorum ama emzirirkende içtim zamanlar kendimi hep kötü anne olarak görüyordum 😔
canoglum_ Alisa58 hamilelikte bende içmedim benim bebeğim 3 aylık ama canım çok istiyor bazen içiyorum bende malesef :(
canoglum_ Hiraada ben de çok kötü hissediyorum kendimi ama engel de olamıyorum Kendime emzirdikten sonra içiyorum yada mama vereceğim zaman içiyorum
Hiraada canoglum_ bende öyle yapıyordum genelde emzirdikten sonra içip geri emzircem zaman biraz elimle sagiyordum sutumu sonra emziriyordum bir çay kaşığı kadar sagiyordum sonra zaten bıraktı beni şimdi sutum var ama ne yaptiysam almadı geri 😔
Busraesmahafsa emzirirken veya hamileyken sigara nedir ya ya çok bencilsin yada nefsine düşkün başka açıklaması olamaz !
yamac0608 Busraesmahafsa sanane senin söylediklerini o kişi bilmiyor mu sana gel Burda eleştir dememiş içenlere sormuş duyar kasma ders vermeye de kalkma herkes iyisini kötüsünü biliyor bu meretin!
efsaneisrafilova90 Busraesmahafsa neresi bencil bunun ya?Bu ne konişma.herkes kadin. o kadin yalmiş oldugunu dusunmeseydi buraya yazmazdi anladinmi?bencil olsaydi iyi yapiyorum derdi. Gormuyormusun atmak istiyo diye yazmiş.bebryi için rahatsiz diye soruyo insanlari eleştirmeden durmuyirsunuz valla.her postta senin gibisi çok.erkek adam sigaradan uzaklaşamiyo kadin napsin .kadinin tarafin tutmuyorum.sadece sigara atmak oyle boyle kolay atmak deģil!
Kumrununtanesi Busraesmahafsa Ay ay ay çok bilmiş e bak sen 😅 bunun kimse doğru olduğunu ya da keyif yapmak için içtiğini söylemiyor nedir bu hal tavır? Tamam bizler kötü sen iyi annesin.
yamac0608 canoglum_ hamile kalmadan önce günde bi pakete yakın içiyordum hamile kaldıktan sonra bi süre içmedim sonradan tek tük dayanamadım içtim 3 taneyi geçmezdi bazen içmezdim ama doğumdan geldim 3-4 gün sonra içtim çok daralmıştım kimse kimsenin içini bilmez bi tek sigara rahatlatıyordu beni oğlum 7 aylık hala içiyorum 4-5 tane günde o da benim rahatlatıcım napalım.
efsaneisrafilova90 canoglum_ Inşallah bi an omce kurtulursunuz canim ne desem vallahi.ben içmedim hayatimda hiç.icenleri bile kinamadim kinamam eleştirmem asla hic zaman.inşallah nefsine larşi gelirsin Canim
Busraesmahafsa efsaneisrafilova90 sigara haram kendine zarar veriyorsun bari çocuğa verme hiçbirşey zor değil isteyene herşey kolay yeterki iste azimli ol bencillik tabi kendi zevki için çocuğunu zehirliyor erkek veya kadın sigaranin bahanesi yok.
GokturkAlp Bende hamileyken hiç içmedim ağzıma bile sürmedim. Doğumum zor geçti. Hastaneden çıkınca ilk iş kahve sigara oldu, keyif sigarası :) şuanda da ayda yılda eşim alırsa 1-2 tane keyif sigarası içiyorum.
canoglum_ Busraesmahafsa ne yani böyle konuştukça sen kendini çok iyi bir anne de biz kötü annemiyiz sen icmediysen anlayamazsın kim ister ki yavrisuna zarar verneyi
yamac0608 Busraesmahafsa nerde yazıyor hangi ayet göster bakayım bana haram diyen yazan bi yerlerinden ayet uydurma sigara harammış he haram gel hee.
efsaneisrafilova90 Busraesmahafsa sen hiçkimsenin anneliyini sorgulayamazsin buna senin hakkin yok.çekip cekmemesi seni ilgilendirmez nede bencillik degil.atip atmamasi onun kendi işidir.bencil olsaydi sormazdi zaten
Deletedmom276 Busraesmahafsa zevk için içtiğimizi kim söyledi¿ bencillikle suçlamadan önce kurduğunuz cümlelere bi bakın bencil kim? Haramsa siz mi gideceksiniz haramcıların hakettiği yere bizler yerine acaba merak ettim.....
yamac0608 Busraesmahafsa canım sen sıkıntılımısın? Bak burayı kullanan insanların hepsi internet kullanmayı biliyor bu çağın insanlarının hepsi sigaranın zararlarını biliyor. Senin gelip bunu söylemene gerek yok anlıyormusun yani linç girişimin başarısız oldu sen git başka postlara hadi doğruyu yanlışı ayırt edecek insanlarız tercihimize sen karışamazsın tamam mi canım uzatma kovduk seni doğrucu davut.