Kızlar 4 aylık bebeğim var yaklaşık 10 gündür yuzunde kollarında ve bacaklarinda temreye benzeyen pütürlü kuruluk var eczanedeki hemşire olabilir kremle demişti doktora gidersen kortizonlu krem verir evde nemlendir dedi ama çocuğun yüzü baya sivilceli gibi kuru bebek cildi gibi değil yaşayan varmı