Kızlar selam 28+3 erkek bebeğe gebeyim. Bugün inanılmaz mide ağrım var böyle hazımsızlık gibi şiş gibi hissediyorum belim sırtım ağrıyor çok kötü parol içtim soda içtim falan ama geçmiyor sanki bişey oturuyor midemde. Gündüz börek yapmak için dolaptan yufkayı aldım açınca ekşimiş gibi koktu çok az tadına baktım ağzım zehir gibi oldu hemen attım bozulmuş onla alakalı olabilir mi acaba bu mide ağrısı ya çok az yedim ama 😢