alyaduru37 Arkadaşlar merhaba bebeğim yedi aylık kan tahlili sonucunda bebeğimin kanının düşük olduğu öğrendim ne yapmam gerekiyor evde neler yapabilirim?
livanurvealpinannesi61 alyaduru37 doktor şurup verdiyse düzenli kullanın diğer türlü düzelmiyor maalesef