Oğlum 15 aylık 9 ayına kadar emzirdim sonrasında sütüm olmadığı için mama içti. Gece 4 kere kalkıp mama içiyor artık bunu kesmek istiyorum uyumadan 1 saat önce de çorba ya da yemek yedırıp yatırıyorum ona rağmen kalkıp içmek istiyor vermiyim diyorum çok ağlıyor. Nasıl yaptınız sizler acaba