hamzaefem1726 sarımsak bal limon çörekotu yağıni deneyin, sarımsagi minik minik doğrayıp üstüne az limon 1 çay kaşığı bal karıştırıp karışımdan 1 çay kaşığı verin. Birkaç saat sonra da 1 çay kaşığı çörekotu yağı içirin, emiyormus hastalık döneminde daha da sık emzirin. Böyle böyle 2 yaşta 0 antibiyotik 0 ilaçla ilerliyoruz çok şükür, sadece parol şurup kullanıyorum ağrısı ateşi olduğunda