7 aya girmiş gireli 4.ayda yaşadıklarımızı yaşıyoruz ya gece ve gündüz uykuya direnme sürekli her şeye ağlama mızmızlıklanma,gece sürekli uyanma sizde de var mı böyle şeyler neler yapıyorsunuz bu durum karşısında ne zaman sona eriyor destek yorumu lütfen 🥹