2,5 yasinda bir oğlum var 4 ay önce tuvalet eğitimine basladik ve sürecimiz kolay gecti dort aydir bez yok yataga kacirma yok tuvaleti gelince uyanir soylerdi gündüzleride çok iyiydi uzun yoka ciktik iki defa ikisindede hicbirsey yasamadik tuvaleti geldiginde soyledi çünkü.Birkac damla kacirmayi saymiyorum. Ancak 10 gündür ne çişini nede tuvaletini söylüyor.İlk baslarda oyuna daliyor falan diyordum ama eminim degil cunku tuvaleti geldiginde saklaniyor orada üzerine yapiyor sonra bana gelip anne kirlenmis diyor pantolonunu gösteriyor.Resmen başa döndük.Boyle bir durum yaşayan varmi?Varsa nasil gecti bu sürec? Hangi yollari denediniz? Lütfen yardim edin:(