Herkese hayırlı akşamlar diliyorum. 13 aylık bir kızım var bugün arkadaşıma gittim misafir bir çocuk gelmiş oyun hamuru vardı elinde neyse kızıma da bakıyorum kontrol ediyorum oyun hamuru hiçlgisini çekmemişti sonra bir sessizlik oldu kızım koltuğa dayanmış böyle sesi çıkmıyor tam hatırlamıyorum burasını panikten kucağıma aldım kaskatı oldu çocuk.. Yani o halde koltukta mı öyle gördüm yoksa oyun hamurunu ağzına mı atmış gördüm bilmiyorum. Oyun hamurunu ağzına attığına da emin değilim ama büyük ihtimalle öyle çünkü parmak araları falan oyun hamuru olmuş e bide her şeyi ağzına götürmeye atmaya meyilli.. Nefesini çeviremiyor gibi yapmıyor ama bildiğiniz felçli gibi kaskatı oldu elleri yüzü ayakları dondu bildiğiniz arkasın a vurdum su içirdim derken geçti kendine geldi sonra eve geldim ben tekrardan aynı hareketi yaptı bana dişlerini sıkarak kastı kendini böyle afedersiniz ıkınır pozisyonda yaptı kendini yüzü kızardı hatta kakasını mı yapıyor acaba dedim kendi kendime.. O an bisey oldu arkadaşımın evinde tamam o hareketi yaptı ama eve gelince durduk yere niye tekrarladı ki sizce ? Oyun hamuru damağına falan mı yapıştı ki acaba of