Merhaba kızlar ben saçlarımı uzatıyorum evet bazen çok yorucu oluyor ama bi el bi umut için en güzelli sizde bağış yapın o minnacık bedenlere güzel hayat verelim lösemiye dur ✋ güzel bi güne merhaba 🌞 🩷💖💜💞💘🥰uzatıyorum bağış yapacağım çünkü gülsün bütün çocuklar yenilsin kanser ✌️🕊️♾️
