Mamayı bir kaç ay önce kestik süt ve pekmez içiyordu biberondan süte sanki alerjisi var gibi suan sadece pekmezli su içiyor icimde hic rahat değil sulandırıp veriyorum ama gunde uc dort kez içiyor hep uyku öncesinde gece uykusunda gece vermesem gündüz mutlaka istiyor biberonla başka ne verebilirim ne yapabilirim fikirlerinize açığım