Arkadaşlar iyi akşamlar, babamın leğen kemiğinde kanserli kitle var pet çekimi biyopsi her şey yapıldı bugün doktorla görüştük tek çözüm ameliyat dedi ve riskli ameliyatmış felç kalma ihtimali, ölüm riski falan da varmış size kalmış artık dedi yaşı 77 ameliyat olmazsa yayılma riski de var her ikisinden de korkuyoruz başka doktora da gidicez bu gittiğimiz araştırma hastanesinde doçent doktor. Bu durumu yaşayan oldu mu allahım şafi ismiyle tüm hastalara şifa versin inşallah kafam allak bullak ameliyat sonrası kötü bi sonuçtan da, olmadığında yine yaşayacağımız kötü sonuçtan da çok korkuyorum 😔