Ecebaby kart kullanmıyorum ama açıkçası nakit kullanmak da aşırı zorluyor malum en büyük banknot 200 olunca. İnternet alışverişi için uygulamaları silmeyi, sosyal medya kullanımını azaltmayı öneririm. Bir de en önemlisi bir hobi edinin ve onda yoğunlaşın, en fazla onun malzemelerini alırsınız başka şeylere bakmaya da almaya da zamanınız olmaz. Mesela ben örgü örüyorum, aldığım tek şey ip. Kanaviçe yaparken de yine onun malzemelerini alıyordum, hatta toplu alınca pek başka malzeme de lazım olmuyordu.