gmziliss çocuk hemşiresiyim ve 5 aylık bebiş annesiyim. Aşıdan sonra eve gelince ben direkt veriyorum calpol 1 çay kaşığı. Sonra ateş takibi yapıyorum 37,5 üstünde yine veriyorum. 2. Ay aşısı bizde de 3 gün ateş yaptı başta 4 saatte bir verdim hep ıslak bezle sildim her yerini sürekli. Verem aşısı çok ateş yapıyor malesef, duşa sokamazsınız koluna su gelmemesi lazım. Calpol 1 çay kaşığı verebilirsiniz yani