yaseminim Artık sağıp vermeyi bıraktım kızlar sadece emzirmeye çalışıyorum ama göğüslerimden süt akıyor resmen elbisem sırılsıklam oluyor benim gibi olan varmı nasıl çözüm buldunuz?
gizem6767 yaseminim ben normal ped kullandım göğüs pedıde sureklı değiştirmen lazım yıne üstün ıslak oluyo kaç kutu gıttı baş edemdm normal ped kulandım
nisakus yaseminim Yeni sağöayı bıraktıysan bi kaç haftaya düzene oturur süt üretimi. Sağdığın için gereğinden fazla üretiliyo memeler çok doluyo bu sefer akıyo heryerden. Kendimden biliyorum sağmayı bıraktım rahatladjm vallahi
rabis01 yaseminim Trendeyolda göğüs kalkanı satılıyor ondan alın emzirme sütyeninin içine takın ıslanma derdinden kurtulursunuz ben ilk zamanlar her emzirmede üst değiştirirdim bununla kurtuldum
annesinintatlisi Bebeğiniz kaç aylık? İlk aylarsa olur öyle ben önüne gecememistim göğüs pedi falan kullanıyordum gece yine akıyordu her yere, 4-5 aylıkken göğüsler alışıyor eskisi kadar akmıyor dışına.
yaseminim gizem6767 ne zaman düzene girdi peki havlu koydum bende sardim. Ama üzülüyorum da sütüm boşa gitmiş gibi geliyor
KLORAK yaseminim benimki de15 gunluk ayni durumdayim ama sütün ziyan olmuyor o zaten ön süt yagsiz yani 🥲 benim öyle akiyor ki emzirurken ped takmayi unutursam kizim bile diril siklam oluyor 🙃😂
gizem6767 yaseminim sagım yap buzluğa koy bıde tarıh at 6 aymı suresı vardı sanrm tam hatırlmyrm 4 aya kadar sürdü benım dısarı çıkarken almıstım yanıma emzıremem belkı dıye
bebemiz yaseminim benim de öyleydi göğüs pedi kullandım sürekli tişört değiştim vs. 4.aydan sonra azalmıştı bebek büyüdükçe daha çok içiyor o yüzden. Şu an 13 aylık ama hâlâ arada atletimş vs ıslattığı oluyo az bi miktar tabi ilk zamanlar gibi değil.