Birkizannesi123 gokce5416 âmin ikimiz için de hayırlısı olsun benimki de bu kadar silik belli belirsiz kan verin yarın falan
Birkizannesi123 gokce5416 ya atmayı bilmiyorum aynı böyle ya o yüzden sabah hemen gidip kan verdim sonucu henüz çıkmadı
ozlm1234 gokce5416 beta HCG ile daha net sonuç alırsınız ama testte gözüküyor İnşallah sağ salim kucağınıza alırsınız
Birkizannesi123 gokce5416 merhaba benim kan sonucum çıktı negatif daha reglime 11 gün var ama neden çift çizgi çıktı onu anlamış değilim siz ne yaptınız
gokce5416 Birkizannesi123 gitmedim henüz doktora regl günüm tahminen 25 kasım 25 kasımı geçersem öyle gitmeye karar verdim umutlanmak istemiyorum 🙄
Birkizannesi123 gokce5416 Allah gönlünüzden geçeni versin bence de bekleyin ben de adet günümde tekrar test yapmayı düşünüyorum
Birkizannesi123 gokce5416 yaaaa öylemi hayırlısı olsun bu testede güvenmemek lazımmış benim daha 5 günüm var bakalım ne olacak