newwmommy Selam güzel anneler 😌 sorum yukarda sohbet olsun. Ben elektrikli ana kucağı alacaktım başta alamamıştım maddi durumlardan şimdi bebiş 3 buçuk aylık oldu biraz geç kaldım almaktan vazgeçtim sizin var mı almak isteyip de alamadığınız şeyler..
Marianne newwmommy iyiki almadınız, işe yaranıyor zaten 😄 biz de vardı, kızım hiç yatmadı. Arkadaşa verdim. Şimdi ikinciyi bekliyorum, hediye olarak geldi aynı elektrikli ana kucağı. Bakalım ikinci yatacak mı🙂
aybarssyigit newwmommy küçükken hep içimde kalmıştır ailemin alamadiklari o yüzden şuan maddi durumum çok iyi olmasa da ikinci el bulup aliyorum çocuğumu değilde içimdeki çocuğu tatmin ediyorum sanki..
05012025 newwmommy manyetik bloklar jgkgjjg ya çok güzeller kızım cok beğenir eminim ama aşırı aşırı pahalı. Malesef almak istediğimiz şeyleri bir değil bin kez düşünecek haldeyiz hepimiz. Belki onu alacak para elimizde var ama ihtiyaç mı değil mi neyden kısarız neye ekleriz hep düşünüyoruz.
newwmommy Marianne valla hatta post açmıştım herkes geç kaldın diyince vazgeçtim 🤣 yaa bizimki sallanmayı seviyor ne bilim
goktugunannesi5 Marianne Aa niye yatmadı acaba benim şuan elim kolum valla o olmasa ne yapardım bilmiyorum 🫠 Onunla ev işi yemek yapıyorum yoksa asla durmuyor oğlum
HELELEKADIN 05012025 ben yeni aldım Kasım indiriminden peşin fiyatına 3 taksit yapıyolardı aylık ödemesi 650 TL gibi bişeye geldi taksit olunca uygunmuş gibi oldu 😂
nesizade05 05012025 manteyik bloklae benim de en almak istediğim 🥰 favorilerde duruyor indirim bekledim o kadar kasımda ama indirimli hali çok da inmedi hala pahalı 🥹
Pembe333 05012025 aynı şeyi yazmaya geldim😂😂 bende beğeniyorum eminim kızımda sever ama gereksiz çok pahalıı değmez gibi geliyo
Tazeannnee1 Akülü araba almak isterdim veya akülü traktör çok sevinirdi bayılırdı eminim ama malesef pahalı o yüzden rafa kaldırdım gibi bu fikri onun yerine scooter almayı planlıyorum bakalım nasip olur inşallah ❤️
newwmommy Tazeannnee1 inşallah canım büyüsün bende scotter almak istiyorum ben hep bisikletim olsun isterdim ama annem babam almadı hiç de bilmem önce scotter sonra bisiklet inşallah
beybitolat newwmommy globber veya scoot and ride baktık bugün gereksiz pahalı geldi. Almaktan vazgeçtim ama eşim illa hangisini istiyorsan alalım deyip duruyo. Muadil basit ve ucuz olanlara bakıyorum bunun parası çöpe gider diyo. Yani tam vazgeçmiş sayılmayız ama ben kendim vazgeçtim şuanlık hahshhshs
TugbAlperen beybitolat Scooter and ride ın e bebek markasını aldım ben çok kaliteli oğlumda çok seviyor yürüyemiyor hala ama 9 aydan beri biniyor sürekli 😁
HELELEKADIN beybitolat Xiaomi yada dcathlona bakın derim çok güzeller ben Xiaomi alıcaktım eşimin arkadaşı smart scooter almış hediye yoksa kesinlikle Xiaomi alacaktım trndyoldan bakabilirsiniz Instagram’da da ikibebekbirkedi diye biri var o da Xiaomi almıştı 3 bin civarı fıyatı
Poncikkkk newwmommy bir sürü kıyafet beğenmiştim hicbirini alamadım sadece hastane çıkışı aldım istediğim gibi giydiği çoğu kıyafet abisinden kalma yada başkalarının cocuklarındn geldi eşimin işi aylardır kötü diye alamadım
duygum27 Poncikkkk aynen bende hep başkasından geldi. Bir isimli hastane çıkışı aldım. Birde benim ilk kızım ama bu ülkede bir şey almak çok sıkıntı