zeynep1401 Sek pastörize süt aldım mayalamak için tarihi gecik değil ama kapağı dum düz değil hafif bi sislik var ilk defa aldığım için tedirgin oldum kullananlar varsa normali bu şekilde mi
SevimliHayaletCasper zeynep1401 konserve gibi vakumlu olmadığı için normal olduğunu düşünüyorum. Bi tadına bakın