Kızlarrr bebeğim 25 aylık oldu ve gündüzleri canı sıkıldığında vs emzik çok istiyordu çok düşkündü emziğe. Dün gece vermek istemedim çok ağladı kıyamadım verdim sabah uyanınca sakladım gündüz uykusunda da sormadı emziği gün boyu da aklına gelmedi gece uykusunda şimdi bi 40 dk falan uğraştık ağladı çığlık çığlığa falan en son pış pış yaparak poposuna pışpışlayarak uyuttum
Sizce vermemeye devam etmeli miyim yoksa sadece gece mi vereyim kıyamıyorum da ona böyle ağlarken 🥹🥹