deletedmom247
DenizAlpinAnnesi aynısı bizde de oluyor ıkı cocugum da da hem. Ne zaman foto paylasam mutlaka duserler ya da kafalarını bir yere carparlar mısafırım varsa o gece huysuz olurlar uyumazlar hastalanırlar. Aynı seyler bana da olur. Eşimle resim paylasayım mutlaka kavga ederiz mutlaka.Hele biri elbisen bi güzel desin o elbisenin basına bırsey gelir. Şuran güzel buran güzel desin mutlaka bisey olur. Kızımda da oglumda da Ayetel kürsi kolyesı var. Ben de bol bol okurum. Ama yine de oluyor. Anlamadım gitti.( Nassssııı bii kem gözleri varsa tövbeestagfir dua da işlemiyor )diyecem gunah olacak dıye korkuyorum.