kubrasahii
Eşimle Antalya’da yaşıyoruz.Van da evimiz var kiraya veriyoruz.Oralarda genelde kontrat falan çok takmiyorlar sözleşme falan imzalamiyorlar anliyacaginiz.Esim emlakciya evi verdi.Kiraci buldu.Adam eşimi sürekli aradı yaşlı annem ve babam var .Acil ev lazım hastalar falan.Yakin bir komsuyu araya koydu o konuştu eşimle.Esim acıdı tamam dedi.Esimin abisi Van şehrinde yaşıyor.Anahtari ona teslim etmiştik.Anahtari adama ulaştırdı.Esimin abisi de yaşlı çok anlamaz bu durumlardan.Adam ilk kira depozito parasını elden vermiş meğerse.Esimin Antalya’daki başka abisinin ibanina genelde bu parayı yatırıyoruz.Durumu kötü diye onun ibanina kira parası gider.Esim adama ibani atmıştı.Parayi oraya at diye.Abisi aradı elden vermiş diye.Esim adamı tekrar aradı parayı Ibana at elden olmaz.Abim sana verecek parayı yatır diye.Adam da annem hastanede yatirmislar çıkınca halledicem falan dedi.Esim de çok darlamadi hastası var diye.Araya bir hafta girdi aradı adam halen hastanedeyiz çıkınca halledicem diyor.Esimin abisi de eve gidiyor adami belki bulur diye .Ama kapıyı açan olmamış.İki gün sonra da evin etrafindaki komşular polisi aramış rahatsız oluyoruz eve gelen giden çıkan belli değil diye.Polisler gelip basıyor evi.Megerse adam eve Afgan Suriyeli kaçak göçmen doldurmuş.Yaklasik 30 yakın yetişkin erkek.10 tanesi kaçmış.20 tanesi şuan hapishanede.Esimin abisi eve tekrar bakmaya gitmiş polisleri görmüş.Uc gün boyunca orayı çevirmeye almışlar.Tabi gidip konuşuyor polislerle.Kardesimin evi ne oluyor falan diye.Polisler durumu izah edip eşimin abisinin kimliğini alıyorlar.Eve kaçak göçmen doldurup yardım yataklık kaçma derken olaylar büyüyor.Esimi polisler aruyor.Biz de antalyadayiz.Evi kiraya verdik bilmiyorduk falan dedik.Polisler olay büyüyecek dedi
Şimdi yakın bir avukata danistik.Elimizde sadece evin ilanı ve adamla yazışmalar var.Ekran almış eşim silmemis çok şükür.Bu arada eşim evi kiraya verdiği adamı aradı
Suriyeli bir kadın açtı.Beni rahatsız etmeyin benim numaram diyormuş sürekli.Megerse adam hattı bu Suriyeli kadına vermiş.Ordan da adama ulasamadik.Esimin arkadaşı da evi kiraya vermeden bir gün önce evi boyamisti.Tanik olarak eşimin arkadaşı ve abisi var.Avukat en kötü ihtimal kamu davasına dönüşür diyor.Ama bu durumda hapis yatanlarda oluyor.Baya moralimiz bozuldu.Esinize bu durumu anlatır mısınız.Nasil bir süreç bizi bekliyor acaba
Muhtemelen büyük bir şebeke bunlar.Evi görmeye gittik baya bildiğiniz kapıları kırmışlar.Sigara külü doldurmuşlar.Pislik doluydu her yer.Videosunu da çektik.Polisler temizleyin dedi.her şeyi çöpe atıp yaktıkEnerji içecekleri ile doluydu bı de ev.Cok şükür yine ucuz atlattık diyorum bazen.Ya evde uyuşturucu içenleri yakalasaydilar ne olucakti acaba.