Sedaauykucu Merhaba sevgili anneler, bebeğim 10 günlük bir çocuk doktoru araysındayız Yenidogan takibi güzel yapabilecek öneriniz var mı Medipol mega hastanesinde
eddm Sedaauykucu biz Gülşen inceyol hocaya gidiyoruz gayet memnunuz ilgili alakalı numarasını verdi , ne zaman mesaj atsam döner. İlkten Aybuke hocadaydık hiç memnun kalmadım ondan değiştirdim.
damladll Sedaauykucu uzun dönem remzi erkesim e gittik numarasını verdi çok bekletmeden cevap verir çok bilgili duruşu rahatlığından bile anlarsınız, kendinden emin ve açıklayıcıdır, upuzun muayeneneleri olmaz ama sizi aydınlatır sorularınızı dinler ve çıkar
1tosbikinannesiyim Sedaauykucu hayrettin beye gidiyoruz samimi biri çok sıcak ve çocuklara öyle güzel davranıyor ki bunlar +1 benim için ( doçent ) zaten kendisi işinde iyi
gulsahh0 Biz de megada Muhammet bulut a gidiyoruz hatta İnstagram hesabına da bakabilirsiniz hem samimi ilgili hem de doçent kendisi çok memnunuz