sevimseker Arkadaşlar bebeğim 4 ay 26 günlük 2.ayda koluna yapılan aşı yeri kırmızı şiş gibi kanıyor mühür tutuyor sizlerin nasıl napıcam bilmiyorum
Ikrazumra19 sevimseker hic dokunmayin kendiliginden geciyor kuruyor bir zaman sonra 1 yasina yakin gecti bizim doktor sıkma sakin demisti
Elifliyam sevimseker karışma canim bizim doktor aşının tuttuğu anlamina gelir dedi bizde de oldu aynisi zamanla geçiyormuş
sevimseker Ikrazumra19 Kıyafetine leke yapmış bi de sürekli mühür tutuyor kopuyor dün akşam kanadı hatta
Ikrazumra19 sevimseker kiyafet giydirip cikarirsan filan o koluna dikkat edin asinin tutugu anlamina geliyor dus aldirirken filanda dikkat edin birsey olmaz bizdede oluyordu sonra geciyor kendiliginden