melike0606 bende ilk oğlumda böyle sknti yaşamadım . Ama bu küçük olan beni bı gecede yaslandirdi olsun sağlık olsun Allah’ım onları esirgesin o yetiyor gecicek illaki bı gün ama çok yıpratıcı bı süreç inan ki. Çevreye takilmiyorum hamd olsun ortalamayı yakaladık ama diyorum ya şu kiloya gelene kadar ne laflar duydum İnan ki geceleri agliyarak mama yediriyordum icmiyordu siringayla ml ml iciriyorum