Beraninannesii pozitifanne06 Praticonun 10lu sepetlisi var gayet güzel toparlıyor kaba oyuncaklar dahi sığıyor.
surprizbebe pozitifanne06 ben yıllar önce ikeadan oğluma almıştım 9 yıl oldu. Şimdi kızımın odasına koydum. Gayet kullanışlı
Ballilokmam11 pozitifanne06 bizde kullanıyoruz oyuncak dolabı çok da memnunum. Dağınıklığı olmuyor en azından kategori olarak ayırdım düzenlerken iyi oluyor
Marianne pozitifanne06 buna benzer 3 sütünlü basamak şeklinde olan İkea’nın dolabını kullanıyorum. İlk başta hepsini alıyordu, oyuncakları çok fazla. Artık taştı gitti. 1 çuval kırık oyuncakları çöpe attım. Oynamadıklarını 1 çuvala topladım.
Limoncicegiiiii pozitifanne06 bunun aynısı benzeri ikea dan aldım sepetleri kırılırsa yedek sepet satılıyor diye çok memnunum baya toparlıyor
Kitsu Bizimki ince uzun 8 çekmeceli olanlardan. Ben çok memnunum sadece remaks diye bir marka aldım göründüğü renk gelmedi, vidaları eskik geldi kurulumu uğraştırdı falan o markadan uzak durun derim
pozitifanne06 Kitsu oda toplu oluyorsa ne güzel 🙃 bende büyük plastik kutu var ama sığmıyor ve sürekli dağılıyor. Uzun olanın devrilme tehlikesi oluyor mu acaba, aslında alan açısından uzun daha iyi yen yana olanlara göre
pozitifanne06 Ballilokmam11 teşekkür ederim ben de öyle düşündüm yine de annelerin tecrübesi çok iyi yönlendiriyor sorayım dedim 🌸
pozitifanne06 Marianne onu gormustum odası çok büyük değil ve çok dağılıyor 3lu olan sığmaz ama çekmece mantığı ise yarıyor mu toparlıyor mu onu merak ediyorum
Kitsu pozitifanne06 asla toplu olmuyor 😅 tutup çekiyor evet o yüzden başka odaya koydum ben çekmece çekmece çıkarıyorum şimdilik. Küçük benim bebeğim 11 aylık 😅 tamamen yerden tasarruf için ince uzun aldım
Marianne pozitifanne06 bu baya toparlar. Ufak yedek oyuncaklar, pelüşler de büyük çekmecesine sığar. Ortalığı toplu tutuyor.
pozitifanne06 Marianne surprizbebe Limoncicegiiiii çok teşekkür ederim genel olarak herkes memnun gibi ikinci attığımı alacağım inşallah ❤️
pozitifanne06 Kitsu benimki biraz daha büyük 2 yaşında. Benim kız da ararken dagitiyor bulamayinca da ağlıyor tüm kutuyu döküyoruz. Sürekli oyuncak isimlerini söylüyor baykuşu istiyorum Keloğlan’ı istiyorum diyor ben karıştırıp ararken dağıtıyorum genelde.