Bebeğimin süt proteini alerjisi var raporlu mama kullanıyoruz bu aralar çok kusmaya başladı doktor mama kıvam arttırıcı kullanmamı söyledi ama yine kusuyor doktor devam etmemi söyledi çocukta mamayı zor içmeye başladı reflü için eczaneden ilaç alsam mı diye düşünüyorum tavsiyesi olan yazsın