5.5 aylık oğlum. Yenidoğandam beri böyleyiz. Gündüz uykularımız toplamda 1-2 saat ancak, o da çok çok zor uykuya geçişi. Ve derin uyku yapamadığı için haliyle bi tıka uyanıyor. Çok şey denedim uyutmak için, bere taktım karanlığa geçtim hoplata hoplaya uyutmayı denedim salladık saatlerce mememde kucakta aslaaa uykuya geçmiyor hep böyleydi. Ve geceleyin ne kadar beslersem besleyim eminim karnına tok 1 saate bir uyanıyor.
Not: hamileyken 1 dk karnımda durmazdı aslaa hatta derdim bu bebek hiç uyumuyor mu futbol oynuyor resmen içimde derdim geceleri bile asla uyutmazdı, gündüzleri ayakta iş başındayken dahi gümbür gümbür döner tekmelerdi inan ki o kadar doğru kiii doğdu doğalı aynı karnımdaki gibi