Merhaba ben emziriyorum bebeğim daha 3 aylık ayak tırnağım battı biraz iltihap oldu sanırım doktor işlem yapacak. Sezaryen sonrası travma gibi bir şey yaşıyorum kimsenin vücuduma dokunmasına tahammülüm yok ayağıma eşim bakarken bile çığlık çığlığa kaldım korku yaşıyorum. Tırnak batması yaşayan oldu mu acaba bir de emziriyorum yapacakları anestezi ya da kremi kullanabilir miyim?