Merhaba herkese. Kızım 1 yaş 23 günlük. Çok iştahlı bir bebek değildi fakat son 2 haftadır verdiğim her şeyi ağzında tutuyor asla almak istemiyor. Kilosu 8 de kaldı, doktor raporlu mama başlattı. Günde 3 kutu içecek ama ben ek gıda unutmasın istiyorum. Şuan 3 dişi var üstteki dişten biri çıktı diğeri şiş bekliyor acaba o yüzde mi yemiyor anlayamıyorum artık. Başına böyle bir şey gelen var mı? Ergoterapi çözüm olur mu ?