Ee011 Arkadaşlar kardeşim rapor aldı bir gün çok hasta olduğu için 2 gün sonra da yıllık izne çıkacaktı ama bir karışıklık olmuş 1 gün daha alması gerekiyor muş kendi memleketine gelince alsa sorun olur mu o 1 günlük raporu ( hemşire )
Ogulluana Ee011 raparu çalıştığı şehirden aldıktan sonra memleketinde de mi alacak o kısmı anlamadım eğer öyleyse dikkat çekebilir
mecnun123 Ee011 olmaz. Ben de sağlıkçıyım. Mesaiye başlama gününde farklı bi şehirden rapor alırsa, senin normalde çalışacağın gün başka şehirde ne işin var gibisinden bi yorum yapıyorlar ve raporu kabul etmiyorlar. Bizzat yaşandı