20 günlük olduk bu çocukta gaz bıtmıyor asla ya ellerını ayaklarını o hep sıcakta üşütmedi ben de aynı şekilde 3 kat çorap gıyıyorum kazak ustune hırka gıyerım usutmedıgımr emınım gaz yapan şeyler de yemıyorum asla dıkkat edıyorum kımyon rezene çayı içiyorum ama yok her emme sonrası cıkarıyorum gazını ama bıtmıyor sancısı ustelık kokuyor bırde kotu el kadar bebegın neden olur bu yaa yardım edın nolur