aysss001 Kizlar 35 gun oldu dogum yapali kanama durmadi Cok fazla degil ama mesela dun hic yoktu ama bugun yine kirmizi kanama geldi nezaman kesiliyor doktora gitmelimiyim
pinar2222 Canım sezeryan doğum ise 60 güne kadar normal kabul edilir dedi doktorum. Benim 70. Günde kesilmişti. 60. Günden sonrs gittim enfeksiyon varmış dedi antibiyotik başladı 7. Günde kesildi
nsedaak Benim 40 gün geçtiğinde neredeyse yok diyecek kadar azalmıştı doğumdan sonra kırk kontrolüne gideceksinizdir mutlaka zaten doktorunuz ultrason ile rahim içerisine bakıyor
pinar2222 aysss001 artık hep alttanda muayene ediyorlar sanırım :) bana direkt alttan bakmıştı herhangi sorun olmadığından emin olmak için dedi.