Kızlar 1 haftadır sürünüyorum resmen ilk başta bacak ağrısı kas ağrısı ile başladı sonra mide bulantısı baş ağrısı halsizlik üşüme titreme devam etti hala geçmedi. Pazar acile gittim iğne vurdular sadece. Hala bulantım devam ediyor ama kusamıyorum iştahım 0 yiyemediğim için bugün artık tansiyonum düştü kızımda 3 yaşında grip oldu ailem şehir dışında yalnızım perişan oldum hiç bişey yapcak halim yok🥲🥲 korona mı oldum ne oldum daha önce hiç böyle hasta olduğumu bilmiyordum böyle geçiren oldu mu yakın zamanda uzun mu sürdü ☹️