Kızlar bebeğim 14 aylık oldu ve 1 hafta önce eşimin memleketine gittik orda evimiz var kendi evimizde kaldı ama aile binası sürekli kayınvalidemlere falan gittik geldik ama bebeğimin Orda huyu değişti biraz kalabalık bir aile bebeğim daha önce en son 8 aylıkken falan gitmiştik yani öyle bir ağlamak öyle bir yabancılamak yok asla ama asla kimsenin kucağına gitmedi sürekli ağladı kucağımdan inmedi su bile içemedik yani bebeğime yemek bile yapamadım desem yeridir bana çok düştü Orda herkese ağladı herkese yere bile inmek istemedi ağlamaktan artık morardı yani kendi evimizde tekkende bunu yaptı neyse döndük 4 5 gün zor dayandım ordaki kadar değil ama bir yabancılama durumu var yine odadan ben yada babası çıkınca ağlıyor her zaman değil ama evimizde bile bunu yapmaya başladı ve tabiki başka yerlerdede anlayamadım birşey mi oldu orda bir korkumu yaşadı yabancılamaktan yoksa normal mi bilemiyorum büyük kızım da yabancıkardı ama asla böyle değildi şaştım kaldım sizin Bebeklerde aynımı