iremm58 Yarın 6. Ay aşımız var ama bugün hafif öksürügü var yanı bir kaç kez öksürdü onun harici bir hastalık belirtisi yok aşıya gidilir mi yoksa bir kaç gün beklemelimiyim
YorgunAmaMutluAnne iremm58 birşey olmaz 2 3 öksürmeden belki susadığı için. Boğazı kurumustur öksürmüştür veya boğazına tükürük bisey kaçmıştır yani 2 3 öksürük hemen HASTALIK DEĞİLDİR
iremm58 YorgunAmaMutluAnne evet hastalık değil ama 1 gün ıcınde 1 kaç kez farklı zaman dilimlerinde olunca acaba baslangıc mı diye düşünmüştüm