Ben 13 aylikke merhaba kestim, ama bu seferde azı dişleri yüzünden uyandı, kestiğime pişman değilim tabiki sürekli emerek uyuyodu ama beslenmeyi kesmek kesintisiz uyku demek değil, daha zamanları var küçükler hâlâ bizim sıcaklığımızı arıyolar,gece beslenmesini birden kestim her uyandığında su verdim pış pışla uyuttum