rachelgreen_ havvamete rica ederim ne demek ben de bebeğim için dr tavsiyesiyle almıştım şimdi kendime de kullanıyorum ben de atopik cilde sahibim hiçbir kremin nemlendirmediğini nemlendiriyor vallahi çok memnunum inşallah size de iyi gelir🥰
havvamete rachelgreen_ inşallah bakalım. Bir de şey sormak istiyorum şampuan ve deterjan olarak ne kullanıyosunuz acaba dr bize hepsini organik temiz içeriklileri ile değişmemizi söyledi ama marka önermedi
rachelgreen_ havvamete evet öyle yapın dalinden falan uzak durun örneğin. bizim şampuanımız ecowell, deterjanı da uni baby hassas dokunuş parfümsüz. Instada muhendisinoglu diye bir sayfa var temiz içerikli ürünleri paylaşıyor ordan bakabilirsiniz
havvamete rachelgreen_ çook teşekkür ederim ecowell hiç kullanmadım ama çevremde bir iki kişiden kurutuyo yorumu duydum sizde olmadı galiba öyle bir durum
rachelgreen_ havvamete yok ben gayet memnunum. Banyo sonrası bebek yağını da hep kullanırım o da zaten cildi hemen nemlendiriyor.