Kızlar oğluma yatak alicam 5 yaşında 3 yaşına kadar normal beşiğinde yattı beşiği büyüktü
Daha sonra deprem vs olunca yatak odamıza yer yatağı yaptık korktuğumuzdan şimdi de artık olacağı varsa olur diyorum Allah’a emanetiz böyle nereye kadar gidecek dedim ve şimdi önerilerinizi bekliyorum
Sizce Montessori tarzı bişey mi alsam yoksa artık büyüdü diyip direk genç odası yatağı mi alsam
Genç odası tarzı alsam oğlum düşebilir o yüzden çok kararsızım nasıl bı model önerirsiniz bütün önerilerinize açığım
(Şunu aldım çok güzel model dediklerinizi lütfen fotoğraf eklermisiniz ❤️)