27m Kızlar 8 @ylık bebeğim var ve 3 yaş olana kadar en az çocuk düşünmüyorum Ama sprial veya implant taktırmaa da korkuyorum Sizce ne yap Şam bir zararı varmı, 25 yaşındayım, ?
miramomss 27m Ben 4 aylık bir anneyim sprial taktırdım, ama korkulacak bir şey yok işlem 10 dk sürüyor sonrasında hissetmiyorsunuz bile. Şuan hamile kalmaktansa 10 dklık korku çok daha mantıklı 😁
Retzja Cilt altı implant en güvenilir yöntem. Ben de onu kullanıyorum 1.5 yıldır. Korkmanıza gerek yok.
Retzja Pamukprenss Herkeste aynı olmuyor etkisi, benim reglim kesilmedi mesela her ay düzenli oluyorum. Hormonlu bir çubuk, içerisinden vücuda hormon salgılanıyor.
Efe_momm Emziririken doktorumum önerisiyle cerazette kullanmaya başladım emzirmeyi kestim 2,5 yaşında hala aynı hapı kullanıyorum bir sikinti yok çok şükür
Duygu3737 27m kondom ile hamile kalan biri olarak 2. Çocuğumdan sonra gidip hemen bakırlı spiral taktırdım korkuyordum bende ama korkulcak bişey yok hemde devlet hastanesinde taktırdım hemen gel takalım dedi şipşak 5 dk da taktı çıktm öyle aşırı bi ağrısı yok bence